Reklamacje i zwroty

  1. Większość produktów posiada pisemną gwarancję producenta, która obowiązuje na terenie Polski. Gwarancje realizowane są bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów lub dystrybutorów, których adresy znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz na stronach internetowych producentów. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określone są w druku gwarancji dołączonej do produktu o ile taka karta została wydana. W przypadku wystąpienia usterek lub wad towaru prosimy o zapoznanie się z szczegółowymi informacjami o gwarancjach i reklamacjach.

  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu, rozpatrywane będą tylko po sporządzeniu stosownego protokołu dotyczącego szkód, podpisanego przez kuriera oraz odbiorcę przesyłki.

  3. W chwili odbioru przesyłki, Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu (uszkodzenia, kompletność zamówienia). W przypadku uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym dostawcę oraz skontaktować się ze Sprzedającym.

  4. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki lub od dnia w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towarów. Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument wszedł w fizyczne posiadanie towarów lub od dnia, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towarów. Sklep gwarantuje zwrot kosztów równych cenie towaru oraz wybranego przez konsumenta kosztu dostarczenia towaru o ile jest to najtańszy oferowany przez sklep koszt transportu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez konsumenta. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu towarów. Bezpośredni koszt zwrotu towarów pokrywa konsument. Wzór Formularza dla konsumenta o odstąpieniu od umowy oraz dokument Pouczenie dla konsumenta stanowią załączniki do regulaminu.

  5. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem powodu reklamacji kserokopią rachunku towaru (paragon, faktura VAT).

  6. Reklamacja towarów objętych gwarancją na wady własne następuje na zasadach ustalonych dla towaru. Do reklamowanego produktu dołączyć należy kartę gwarancyjną ( jeśli była wydana ) oraz dowód zakupu towaru (paragon, faktura VAT).

  7. Mimo dołożenia wszelkich starań, sprzedający nie gwarantuje, że publikowane informacje o produkcie nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.